DAB Dashboard Air Bag – Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera 
				SAB Side Air Bag – Poduszki boczne w fotelach dla kierowcy i pasażera
				KAB Knee Air Bag – Poduszka kolanowa dla kierowcy
				RRAB Roof Rail Air Bag – Poduszki kurtynowe
				ODRYGLOWYWANIE DRZWI – system automatycznego odryglowania drzwi w razie wypadku
				WZMOCNIENIA DRZWI – belki poprzeczne wzmacniające drzwi 
				WZMOCNIONA RAMA – od nowa zaprojektowana rama i zawieszenie 
				E-CALL – system automatycznego powiadamiania w przypadku wypadku 
				
			
			WYRAFINOWANY STYL
					ZAPROJEKTOWANY BY CIESZYĆ
				ISUZU D-MAX zaprojektowano z myślą o takich jak Ty – żyjących
			aktywnie pasjonatach, którzy potrzebują samochodu zarówno do
			wypoczynku, jak i do pracy. To najwierniejszy kompan, z którym
			można z przyjemnością wybrać się w nieznane.
	
			
				Zobacz 
galerię
			galerię
 
	DOBIERZ KOLORY
		Wybierz wersję LSE z felgami w kolorze metalizowanym szary mat i elementami
			wykończenia w kolorze ciemnoszarym metalizowanym lub
			LSX z felgami w kolorze srebrnym i wykończeniem chromowanym.
	 
	 
	LSE
		LSXLS
	Wersja:
			
			LSX/LSE 
			LS ![tick]()
			L ![tick]()
		Kabina:
			Pojedyncza ![tick]()
			Przedłużona 
			
				Podwójna ![tick]()
		
		Biały Perłowy metalizowany (575)
	
	WYJĄTKOWY KOMFORT
					NAJLEPSZY W SWOJEJ KLASIE
				ZAWSZE
					ON-LINE
				
					Dzięki Apple CarPlay & Android Auto - dostępnych już od wersji L
					– możesz korzystać z niezrównanej nawigacji Twojego telefonu oraz
					słuchać streamingu na ulubionej platformie muzycznej w chmurze.
				
				
					ISUZU D-MAX wyznacza nowe standardy komfortu w klasie
					pick-up'ów. Na wyciągnięcie ręki masz także całą zaawansowaną
					technologię i innowacyjne rozwiązania, których oczekujesz od
					nowoczesnego samochodu. Podróżowanie pick-upem jeszcze nigdy nie
					było tak komfortowym doświadczeniem.
				
			
				Zobacz
			
		 
	 
	BEZPIECZEŃSTWO
			TO NASZ ABSOLUTNY PRIORYTET
		
				Ciesząc się przestrzenią i nieograniczoną wolnością możesz być
				pewien, że pomagają Ci inteligentne systemy bezpieczeństwa i
				wsparcia kierowcy. Większość z nich stanowi standardowe
				wyposażenie każdej wersji ISUZU D-Max, a niektóre są unikalne
				w klasie samochodów typu pick-up.
			
		
				Sprawdź standardowe wyposażenie w zakresie
				bezpieczeństwa biernego i czynnego w ISUZU D-Max.
			
			
				Lista wyposażenia
			
		 
	
 
	
	
	TURN ASSISTasystent skrętu
		
		FCW & AEBostrzeganie przed kolizją z przodu
& autonomiczny hamulec bezpieczeństwa
		& autonomiczny hamulec bezpieczeństwa
MAM ATłagodzenie nieprawidłowego użycia
				pedału przyspieszenia
		HDCsystem kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia
		HSAsystem wspomagania ruszania pod górę
		ATTENTION ASSISTasystent skupienia kierowcy
		
		LDWSostrzeganie przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu
		LDPzapobieganie opuszczeniu pasa ruchu
		LKASutrzymanie pasa ruchu
		ELKawaryjne utrzymanie pasa ruchu
		AHLautomatyczne
				ustawianie świateł
		ESCstabilizacja toru jazdy
		AHBautomatyczne przełączanie świateł
		TSCsystem stabilizacji holowanej
				przyczepy
		ISLinteligentne ograniczanie prędkości
		TSRrozpoznawanie znaków drogowych
		ACCadaptacyjny tempomat
		RCTAmonitorowanie ruchu poprzecznego za pojazdem
		PARKING AID / FRONTprzednie
				czujniki parkowania
		PARKING AID / REARtylne czujniki
				parkowania
		WADING DEPTHgłębokość brodzenia wynosząca 800 mm
		
		BSMostrzega kierowcę, gdy w martwym polu znajduje się inny
				pojazd
		MCBautomatycznie zatrzymuje pojazd w ruchu po kolizji, aby
				zmniejszyć ryzyko wielokrotnych kolizji
		TCSsystem kontroli trakcji
		MAMautomatycznie wyłącza silnik, gdy pedał przyspieszenia zostanie
				omyłkowo włączony
		
	
Bezpieczeństwo bierne
		Bezpieczeństwo czynne
	 BEZPIECZEŃSTWO BIERNE 
			 Standard w każdym modelu:
			Wyposażenie dodatkowe w zależności od specyfikacji:
			
				CAB Central Air Bag – poduszka centralna pomiędzy przednimi fotelami
			
			
		 BEZPIECZEŃSTWO CZYNNE 
			 Standard w każdym modelu:
			 FCW Front Forward Collision Warning – ostrzeganie przed kolizją z przodu pojazdu
				FCW Front Forward Collision Warning – ostrzeganie przed kolizją z przodu pojazdu AEB Autonomous Emergency Brake – autonomiczny hamulec bezpieczeństwa
				AEB Autonomous Emergency Brake – autonomiczny hamulec bezpieczeństwa TSR Traffic Sign Recognition - System rozpoznawania znaków drogowych
				TSR Traffic Sign Recognition - System rozpoznawania znaków drogowych LDW Lane Departure Warning - System ostrzegania o opuszczaniu pasa ruchu
				LDW Lane Departure Warning - System ostrzegania o opuszczaniu pasa ruchu ACC Adaptive Cruise Control - Tempomat adaptacyjny
				ACC Adaptive Cruise Control - Tempomat adaptacyjny AHB Automatic High Beam - Automatyczne światła drogowe
				AHB Automatic High Beam - Automatyczne światła drogoweABS Anti-lock Brake System – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
EBD Electronic Brake-Force Distribution – elektroniczny rozdział siły hamowania
BA Brake Assist – wspomaganie nagłego hamowania
 ESC Electronic Stability Control – system stabilizacji toru jazdy
				ESC Electronic Stability Control – system stabilizacji toru jazdy TCS Traction Control System – system kontroli trakcj
				TCS Traction Control System – system kontroli trakcj HSA Hill Start Assist – system wspomagania ruszania pod górę
				HSA Hill Start Assist – system wspomagania ruszania pod górę HDC Hill Descent Control – system kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia
				HDC Hill Descent Control – system kontroli prędkości zjazdu ze wzniesienia MCB Multi Collision Brake – hamulec pokolizyjny
				MCB Multi Collision Brake – hamulec pokolizyjny AA Atention Assist – asystent skupienia kierowcy
				AA Atention Assist – asystent skupienia kierowcyRVC Rear View Camera - kamera cofania
AW Auto Wiper - Wycieraczki z czujnikiem deszczu
ESS Emergency Stop Signal - System ostrzegania o nagłym hamowaniu
TPMS Tire Pressure Monitoring Sensor - System monitorowania ciśnienia powietrza w kołach
Wyposażenie dodatkowe w zależności od specyfikacji: 
			 LDP Lane Departure Prevention – zapobieganie opuszczeniu pasa ruchu
				LDP Lane Departure Prevention – zapobieganie opuszczeniu pasa ruchu LKAS Lane Keep Assist System – utrzymanie pasa ruchu
				LKAS Lane Keep Assist System – utrzymanie pasa ruchu ELKA Emergency Lane Keeping Assist – system awaryjnego utrzymania pasa ruchu
				ELKA Emergency Lane Keeping Assist – system awaryjnego utrzymania pasa ruchu BSM Blind Spot Monitoring - system monitorowania martwego pola
				BSM Blind Spot Monitoring - system monitorowania martwego pola RCTA + RCTB Rear Cross Traffic Alert with Brake - System monitorowania ruchu poprzecznego z
				funkcją hamowania
				RCTA + RCTB Rear Cross Traffic Alert with Brake - System monitorowania ruchu poprzecznego z
				funkcją hamowania TA Turn Assist - asystent skrętu
				TA Turn Assist - asystent skrętu PAR Parking Aid Rear - Czujniki parkowania z tyłu
				PAR Parking Aid Rear - Czujniki parkowania z tyłu PAF Parking Aid Front - Czujniki parkowania z przodu
				PAF Parking Aid Front - Czujniki parkowania z przoduLED HEADLAMP - Światła przednie w technologii LED
ZNAKOMITE
      WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE
    
      ISUZU D-Max doskonale trzyma się drogi dzięki nowoczesnej, wzmocnionej i
      usztywnionej konstrukcji, oraz udoskonaleniom w układzie
      przeniesienia napędu, kierowniczym i w zawieszeniu. Wszystko to
      zapewnia - wyjątkową w tej klasie pojazdów – stabilną i komfortową
      jazdę. W każdym terenie z przyczepą lub bez.
    
  4x4LOCK
      Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
    800MM
      Głębokość brodzenia
    240MM
      Prześwit pod tylnym mostem
    3125MM
      Rozstaw osi
    
        360NM 
@2000-2500 obr./min.
      @2000-2500 obr./min.
Silnik Diesla zgodny z normą EURO 6D
     
			WYBIERZ
											MANUAL
												AUTOMAT
											 
			Przekonaj się sam
#isuzu_pl
                Społeczność, którą kształtujesz Ty.
				Śledź nas.
              
              
				
			 
	HISTORIA ISUZU D-MAX
				BLISKO 60 LAT HISTORII UDOSKONALEŃ ORAZ PIONIERSKICH ROZWIĄZAŃ
			Początki historii pickupów marki ISUZU sięgają zaprezentowanego w
				1963 roku
				modelu WASP, który miał być pojazdem o wyglądzie auta osobowego, lecz
				pełniącym typowo użytkową rolę. W ciągu kolejnych lat cieszące się rekordowym
				popytem pickupy ISUZU eksportowane były na rynki całego świata – do Ameryki
				Północnej, Europy, Ameryki Południowej i Australii.
		 
			 




 
			 
					 
					 
					 
					 
						 
					 
					 
					 
					 
					



 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
					 
     
   






